All news

Activatie in de kijker: End-Of-Year Giveaways Winsol

U kon er bijna niet naast kijken: op 27 december lanceerde Club Brugge in samenwerking met Winsol de End-Of-Year Giveaways. Vijf dagen lang maakten Clubfans kans op fantastische prijzen. De campagne bleek uiteindelijk een schot in de roos.

Of het nu was via een direct mailing, een Instagramstory, een Facebookpost of de Club-app, u zag er ongetwijfeld iets over voorbijkomen: de End-Of-Year Giveaways. In samenwerking met Winsol organiseerde Club Brugge tijdens de eindejaarsperiode een leuk en interactief Clubspel. Deelnemers maakten over een periode van 5 dagen kans op fantastische prijzen zoals gesigneerde voetbalschoenen van Hans Vanaken, tal van Winsol-vouchers tot € 1.000,- en andere coole Club-merchandise. Fans die elke dag deelnamen maakten daarnaast ook kans op één van de fantastische hoofdprijzen: een SolarFix doekzonwering op zonne-energie, een sectionale garagepoort van Winsol t.w.v. € 3.000,- of € 4.000,- of 2 Clubabonnementen voor volgend seizoen.

13.080 opt-ins

De cijfers van de campagne zijn ronduit indrukwekkend: de vijfdaagse campagne haalde een totale reach van 393.340 fans op Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, website, Club-app en direct mailing. Een knappe 50.996 fans namen uiteindelijk deel aan de wedstrijd, waarvan er maar liefst 13.080 instemden met een opt-in op de nieuwsbrief van Winsol. Daarmee ontvangt Winsol een onbetaalbare bron aan data, een pak visibiliteit en een mooi uitzicht op nieuwe klanten.

Ook interesse in een digitale activatie zoals Winsol? Neem dan contact op met uw sales of partnership manager of stuur een e-mail naar business@clubbrugge.be.