All news

Club Brugge zkt. Growth Marketeer

Club Brugge is de nummer één in het Belgische voetballandschap. Onze scouting detecteert en selecteert de beste talenten om op het veld prijzen te pakken. Ook naast het veld wil Club de nummer één zijn en blijven. Is digital marketing jouw passie, heb je relevante werkervaring en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wij zijn op zoek naar een talent dat ons marketingteam komt versterken en zich gaat ontfermen over de digitale campagnes en platformen voor e-commerce, en op zoek gaat naar groeimogelijkheden voor deze departementen.

OVER DE FUNCTIE:

Digitale impact realiseren, dat is waar het in deze functie om draait. Door het toepassen van slimme personalisatie, intelligente technologie en moderne marketingtechnieken ben jij in staat om niet een klein beetje het verschil te maken, maar extreem. Je bent dan ook niet snel tevreden en constant op zoek naar nieuwe en slimme manieren om de resultaten van campagnes te optimaliseren. Dat doe je zelfstandig, vanuit ambitie en leergierigheid. Maar zeker ook vanuit ons Club Media House team, waarin je anderen uitdaagt, met initiatieven komt en samenwerkt met je collega’s van onder meer de Club Shop en Club Ticketing.

In samenwerking met onze eigen specialisten kun je jezelf blijven ontwikkelen. Bovendien zijn er volop mogelijkheden om je te verdiepen in specifieke vaardigheden.

OPDRACHTEN VAN DE COACH

  • Samen met je collega’s van het Club Media House sta je in voor de implementatie van Clubs marketingplan. Je gebruikt de juiste tools om campagnes en marketing automation te segmenteren en in te richten (e-mail, advertising, CDP…).
  • Je wil onze fans elke dag opnieuw de beste ervaring geven. Jouw UX skills komen hierbij dan ook goed van pas. Je stelt hypotheses en experimenten op, test deze in de markt en evalueert deze vervolgens.
  • Je schrijft wervende teksten en optimaliseert de SEO van onze platformen. Op die manier zorg je ervoor dat de website een dynamisch platform wordt dat voortdurend geactualiseerd wordt.
  • Je volgt mee het databasemanagement systeem van Club Brugge op en gebruikt het om sterke marketingacties te creëren.
  • Je bedenkt “out of the box” campagnes voor onze verschillende doelgroepen.
  • Je werkt samen met partners en bureaus en brieft ze op de verschillende marketing- en communicatieprojecten van Club Brugge.

ONZE SCOUTING ZOEKT EEN TALENT:

  • Met minimaal 2 tot 4 jaar werkervaring als online marketeer, e-commerce marketeer of een vergelijkbare functie;
  • Met aantoonbare ervaring met en interesse in o.a. social media advertising, Google Ads, Google Shopping, e-mailmarketing, analytics en marketing automation;
  • Die goed op de hoogte is van de mogelijkheden om op basis van data te segmenteren en te personaliseren voor marketingcampagnes;
  • Die innovatief, initiatiefrijk en creatief is maar ook accuraat en oplossingsgericht kan werken in een deadline gedreven omgeving;
  • Met een enorme drive en leergierigheid en iemand die altijd op de hoogte is van alle ontwikkelingen op het digitale vlak. Die een echte teamplayer is en niet wegloopt voor de flexibiliteit en dynamiek van een voetbalorganisatie;
  • Met een vlotte pen in woord en schrift (in ieder geval in het Nederlands en bij voorkeur ook in het Engels). Een basis van Photoshop is mooi meegenomen.

Toon ons jouw liefde voor digitale marketing, verbaas ons met jouw creatieve talent en bezorg ons vandaag nog jouw kandidatuur (met CV en originele motivatie) via deze link en wie weet nodigen we je uit voor een verkennend gesprek in ons fantastische Basecamp!