Alle nieuws

Brussels Airlines, onze Game Day Partner voor Seraing

THE PERFECT MATCH

Brussels Airlines heeft weinig introductie nodig. Met 10 miljoen jaarlijkse passagiers, 3.200 werknemers en meer dan 70 bestemmingen is de nationale luchtvaartmaatschappij van België een gevestigde waarde in de luchtvaartsector. En net als Club Brugge brandt Brussels Airlines van ambitie. De luchtvaartmaatschappij zet vol in op sociale en duurzame projecten, neemt zich voor om de ecologische voetafdruk tot 50% te verkleinen tegen 2030 én om CO-neutraal vliegen tegen 2050. ‘The perfect match’ met het ambitieuze Blauw-Zwart dus.

GAME DAY PARTNER ÉN OFFICIAL SUPPLIER

Michel Moriaux, head of marketing & partnerships van Brussels Airlines, is zeer trots om bij de Club-familie te horen, als Game Day Partner én Official Supplier:

"We weten hoe belangrijk het is voor topsporters om comfortabel te kunnen reizen en we zullen er dan ook voor zorgen dat Club Brugge zijn internationale verplaatsingen in alle comfort kan doen. We hopen daarmee de Europese ambities van Club Brugge kracht te kunnen bijzetten."

https://www.brusselsairlines.com/nl-be/