Pepsi Max zal de komende twee jaar het shirt van Club YLA sieren.
Vorig jaar werd Club Brugge Vrouwen Club YLA. Ondertussen is YLA uitgegroeid tot een sterk merk in het vrouwenvoetbal. En daar komt nu een wereldspeler als shirtpartner bij. Pepsi Max zal de komende twee jaar shirtpartner van Club YLA zijn.
Jeroen De Smet, Commercial Director Club Brugge: “Met Pepsi Max krijgen we een jong, trendy en eigentijds merk als shirtpartner. Een merk dat perfect past bij de waarden van YLA. We zijn ervan overtuigd dat beide merken elkaar zullen versterken en kijken uit naar een fantastische samenwerking. “
Wim Destoop, General Manager PepsiCo North West Europe: ”We zijn vereerd dat vanaf dit seizoen Pepsi MAX pronkt op de YLA shirts. Als challenger in de Belgische frisdrankmarkt zijn we de pionier in het promoten van suikervrije cola met een mooie traditie in het ondersteunen van wereldsterren, maar ook met een hart voor lokale partnerships zoals de mooie samenwerking met Club Brugge. Steeds met de spirit van het promoten van samen plezier te maken en er tegenaan te gaan.
Ook in het voetbal willen we dat iedereen ongeacht geslacht of afkomst in de eerste plaats plezier kan maken maar ook hun kans kan grijpen om hun dromen waar maken.
We waren reeds partner van de UEFA Women’s Euro en van de UEFA Women’s Champions League. Vandaag zijn we dan ook trots om mee de schouders te zetten onder de verdere groei van Club YLA, zowel op als naast het veld. We wensen het team alle succes toe en hopen alle supporters te mogen verwelkomen op één van de thuismatchen van YLA, uiteraard met een lekkere, frisse Pepsi MAX in de hand.