Donderdagavond 14 oktober werden in Tour & Taxis Brussel de IAB Mixx Awards uitgereikt. Deze awards bekronen de beste digitale cases van het afgelopen jaar. De Club Brugge-App, ontworpen door het Brugse ‘Bits Of Love’, ging lopen met de prijs voor beste ‘User Experience Design’. Een mooie bekroning voor het harde werk de voorbije jaren op het vlak van digitale innovatie!
Andries De Reyghere, CEO Bits of Love: “Deze bekroning is een erkenning voor de enorme uitdaging die we aangingen met dit project. In samenwerking met Club kwamen we via een gemeenschappelijke aanpak tot een nieuw soort mobiele app die aan de verwachtingen van de Club Brugge Community kon voldoen.”
Maarten Dedobbeleer, Marketing Director Club Brugge: “De Club Brugge App is het vlaggenschip van ons digitaal traject. Als one-stop-shop voor onze fans, zowel op Matchday met ClubID als alle andere dagen met een constante contentstroom is de App onmisbaar voor onze community. Deze award is een bekroning voor onze succesvolle samenwerking met Bits of Love.